Popular Posts

Tuesday, October 12, 2010

Kuar Jalan Jalan with Syahrul and Syahmi(12.10.2010)

Harini hari yang best bagi aku.Kuar ngan member lepas stress blaja.

First,Syahrul and Syahmi datang umah aku dulu,mase tuh aku tak mandi lagi.xD.Diorang dok kejap umah aku online kejap..Then baru kite nak kuar,tibe tibe hujan.Siot.Then kitorang pon tunggu ar.Bile hujan berenti kitorang terus sergah!Wahaha.

Next kitorang gi Angsana sebab nak makan.Aku tak sarapan lagi la!Kitorang bile sampai pon terus meluru ke food court.Aku order Nasi Goreng Ayam while Syhami order Mee ape ntah and Syahrul order Nasi Goreng Cendawan kott.Makan ngan minum Syahrul support.xD


Then aku ajak depa main boling.Syahrul on jek tapi dia suruh aku support.No hal bebeh.Sampai sampai ade hot chick kat counter.Aku nak usha malu plak.(Just kidding).Die suruh aku bagitau die kasut nak saiz ape,aku dah lah lupe kasut aku saiz ape then aku tanggalkan kasut yang aku pakai baru aku tau kaki aku saiz 7.Haha.Then kitorang pon start main.Aku first,Syahrul second and Syahmi third.Aku pilih bola warne biru tue sebab lubang pegang die besar and bola die ringan.Kitorang main 2 game.Lame jugak main.Last last aku menang,Syahmi no 2 and Syahrul no 3.Wakaka.

After that Syahrul reccomend aku gi karaoke sebab tmpat karaoke tuh sebelah sebelah jek.Aku pon on ar tapi die support.Main 3 lagu.First lagu Syahmi(Jason Derulo-Whatcha Say),then lagu aku(Justin Bieber ft. Usher-Somebody to love) pastu lagu Syahrul(Marabahaya-Pop Shuvit)Haha lagu Syahrul sorang jek yang melayu xD



Then kitorang pergi arcade jap kat citu main game kete.After that kitorang pon gerak cs.Aku boleh tertido dalam bus.Wakaka

Sampai sampai jek aku aim toilet sebab urinary bladder aku dah penuh giler.Then kitorang cepat cepat gi kat counter ticket wayang.Si Syahmi nak tgk citer gadoh gaduh,Syahrul nak tgk citer magika and aku nak tgk citer Jangan Pandang Blakang Congkak 2.Last last,aku menang!Wahaha kitorang pon tgk citer Jangan Pandang Blakang Congkak 2.Kol 2.50 baru start.Mase tuh baru kol 2.Then kitorang pon gi arcade.

Sampai arcade,kita tukar token,Syahrul cabar aku lagi main game krete tuh sebab tak puas hati aku menang.Baru gi tempat krete tuh tgk penuh tmpat krete tuh dengan awek yang tgh berlumbe.Aku igt,wow!Awek zaman skarang..Huish!Aku igt awek mane,rupenye awek sebelah klas aku!Gempak giler beb.Then kitorang pon lumbe.Si Syahmi cam siot main die main langgar langgar mane aku tak kalah.Akhirnya si Syahmi menang..

Pastu kitorang baru nak kuar arcade,tgk tgk awek tadi ngah main game yang baling baling bola tuh.
Sorry ar kalau gambar tak clear sebab aku tak letak nightmode.Haha

Then kitorang pon masuk wayang.Best giler citer tuh aku ketawe sampai nak pecah perut tgk si Bob berlakon jadi bomoh.Haha.Nora Danish nampak cute giler giler giler giler beb dalam citer tuh!!

Keluar jek wayang dalam kol 4.45 kitorang gi makan kat Arena yang dekat ngan wayang tuh.Aku makan nasi putih lauk Ayam,Syahrul makan nasi ngan sotong sbijik ngan kerang,Syahmi makan nasi putih ngan Ayam yang potong potong black pepper.

Then dengan tibe tibe aku cakap,"Weyh Syahrul,lumbe lagi skali jom!"

Haha on jea..:D

No comments:

Post a Comment